Tuesday, June 12, 2012

sape punye tuan tulang rusuk aku ni???

Salam n hello tuan tulang rusuk!! Ni nak tulis kat sini sikit la kan.. sebagai satu pengetahuan umum buat tuan tulang rusuk. Nama saya Fatin Yuhanis. Sebenarnya, saya ni dah letih da pegang tulang rusuk tuan, so, bila tuan nak ambil ni?? ~ Hahahaha... just joking.. !!~
Sebenarnya, saya nak cakap.. Even saya xtaw la sape tuan tulang rusuk, tapi, still saya nak tulis kat sini sikit, sebagai satu pesanan.

Andainya tuan berjumpa dengan saya satu hari nanti, saya harap:

  1. Tuan dapat terima saya seadanya.. sebab saya ni cuma manusia dan xsempurna, da la banyak karenah.hehe. Saya ni ciptaan Allah dan saya hanya sempurna sebagai ciptaanNya. So, walau betapa buruknya saya, saya harap tuan dapat terima saya ye.. :)
  2. Tuan dapat jadi imam saya dan bimbing saya ke arah kebaikan, yakni mengikut landasan agama Islam. Tuan, saya ni termasuk golongan yang jahil agama, banyak lagi yang perlu saya belajar. Solat saya pun mungkin xsempurna, puasa saya, mengaji Al- Quran saya.. So, harap tuan dapat bimbing saya ye, tuan.. :)
  3. Tuan sabar dengan kerenah saya. Saya ni perempuan, so, memang banyak kerenah ya amat la. Saya suka barang- barang brand.. tapi xjugak kot,saya suke benda2 yang unik so saya tak kisah sangat pasal harga tu tapi, walau apa pun yang saya dapat, saya bersyukur sangat, tambah- tambah kalu tuan sendiri yang bagi kat saya, memang saya akan simpan buat seumur hidup saya... :)
  4. Tuan tahu bahawa saya sangat sukakan gelang dan jam tangan. selain tu suke jugak dressing yang comel2.. nanti jangan ler marah kalau almari saya selalu tak cukup besar untuk saya.. Hehehe...
  5. Tuan sabar kalau ikut saya beli barang.. sebab selama ni kakak saya je yang boleh sabar melayan saya memilih barang.. kawan2 saya selalunya banyak bunyi je bila temankan saya ..so harapnya tuan mempunyai kesabaran yang tinggi macam kakak saya jugak .. :)
  6. Tuan selalu ingat bahawa saya ini amanah Allah buat tuan, so, janganlah tuan mengasari saya jika tidak sepatutnya berbuat demikian. Jika saya salah, tuan tegurlah dengan lemah lembut, saya pasti hormat tuan dan saya pasti tidak melawan cakap tuan. Jika tuan mahu saya berubah, berilah saya waktu sebab saya akan berubah beransur- ansur. Tuan tolong doakan saya sekali ye.. :)
  7. Tuan selalu doa kesejahteraan kita dunia dan akhirat.. :)
  8. Tuan tahu saya suka pergi jalan2 makan angin, sebab saya memang suka jalan2 tak kesah la kat mane2 pon,jalan2 kat laut kew, kat overseas kew, even camping kat belakang rumah pon jadi la asalkan suasana berbeza..hehe.. :)
  9. Tuan tahu bahawa saya ni tidak pandai masak. setakat yang simple2 tu boleh la..Hehehe.. sebelom ni saya masak untuk saya sendiri n family saya je, belom penah lagi masak untuk orang lain..tapi, saya ada keinginan untuk belajar. So, tuan kenala sabar sikit ye.. Saya pasti akan belajar memasak demi tuan..  I LOVE YOU LA, tuan..:)
  10. Tuan jangan menipu saya sebab saya paling benci orang yang menipu. Walau buruk mana pun tuan, saya yakin saya akan terima tuan seadanya, jadi xpayah la tuan tipu saya, berpura- pura.. Saya akan cuba memahami tuan.. :)
  11. Tuan kena sabar kalau saya liat nak bangun pagi tapi susah nak tido malam.. Saya sedang berusaha untuk ubah tabiat ni.. moga2 saya berjaya la, lagi pon saya nak jadi yang tersayang dan terbaik bagi tuan,bagi keluarga tuan jugak .. :)
  12. Tuan kena sabar bila saya kadang2 terbanyak cakap, terover gelak k.. sebab saya memang tak tahan gelak.. saya jadi boring kalau dunia sunyi je..tapi jangan risau saya gelak dengan sopan .. :).
  13. Tuan pandai ambil hati dengan buat lawak. Benda ni akan membuatkan tuan 'special'. Tak gune muke hensem tapi serius je. Tak suke la serius, membosankan ~~
  14. Tuan kena sayang saya sorang je taw..janji??hee .. :)
  15. Yang penting, tuan selalu ingat Allah SWT dan jadilah seorang yang beriman dan berjaya serta menjadi salah seorang idola saya supaya timbul perasaan malu dan hormat dalam diri saya buat tuan. Hehehehe.. :)

So, tuan tulang rusuk, inilah antara pesanan- pesanan saya buat tuan. Ambil perhatian ok??? hehehe..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...