Friday, June 10, 2011

rindu terubat

Salam sume..dah2 lupekan sume masalah idop ni ok,,ari ni aku nak cite pasal rindu aku yg telah terubat ni..hehe :)

pagi semalam family aku datang merbok,,oyeah2!!xcited hepi sangat2..maklum la sepanjang aku study kat merbok da nk dekat setaon ni ,ni la kali pertama family aku datang..hepi xhingat!sebenarnye dyrg datang nk anta adek aku yg dapat sambung study kat matrik penang,so ondaway nak anta dyrg datang ambik aku kt cni dulu memandang kan aku sibuk sangat nk menyibuk..haha

dyrg sampai sebelom subuh kt sg.petani..lepas subuh tu aku dh bangun n bersiap..awal gler aku bangun,klu aku ade klas pagi pon aku xbangun seawal tu..heee punye la xcited..aku pakai bju baru,,wink2 *_* ahaxx..penuh kete sebab sume ade umi abah along abe ngoh abe chik n adeq..

dalam 30minit smpai la tmpat yg dituju kolej matrikulasi pulau pinang yg trletak di seberang prai..dekat jew ngan tempat aku,aku engtkan jao..cm xrase pon g penang,ase cam dlm kedah lagi..sampai jew kt matrix tu 1st impression aku mcm skola,,sory 2 say..huhu..sebelom adek aku dpt tawaran kt cni adek aku da study kt uitm machang slame 3mggu tp disebabkan dy lebih berminat dgn kos yg ditawarkan di matrix so dy quit la uitm..huu 1stime la adek aku ni duk hostel,xmcm adek badek yg len yg bpengalaman duk hostel since skola menengah lagi..arap2 pndai la jga diri ye ble duk tmpt org..

lepas ciap daftar sume abe ngoh pon ditinggalkan..hux3 jgn nanges k..hahaa..then aku ajak dyrg g tanjung dawai aku nk dyrg rase seafood kt cni..tp kitorg xbernaseb baek sbb kitorg smpai awal sangat kedai pon xbukak lagi..so kitorg juz jalan2 menikmati keindahan tanjung dawai yg xseberapa tu..

lepas minum ayak nyioq kt ctu kitorg pon bergerak ke destinasi seterusnye..lokasi seterusnye ialah taman rekreasi tupah..tmpat ni dekat jew ngan u aku..spt biase adeq la yg plg xcited nk mandi ..aku pon nk mndi tp xdew baju la..so aku bgmbar jew la(perkara wajib tu..hee)







ekceli aku plan nk g jgak kt tgjg dawai balik utk dyrg kenyangkan perut sebelom balik tp mase xmengizin kan..n taw x aku ajak dyrg makan ktne??kedai thai dpn u aku jew atau lebih femes dpanggey kedai kopok free..hee..not bad la makan kt cni n plg nyakut dy punye ABC..hee tu umi yg order sbb dr pg td ag nk ABC kate nye..

pastu aku bawak dyrg menerokai keindahan uitm aku..heee aku ajak dyrg singgah solat kt pusat islam uitm..then dyrg pon anta la aku ke tmpat asal ku,,kt mne ag klu bukan kolej masria 1..huu..tp sebelom tu aku dapat selendang baru,,temkiu2^^

begitulah seronok nye aku menyambut kehadiran family ku yg terchenta..terubat la rindu aku ni..almaklum la aku tggal kan umah smggu lebih awal sbb g kL ari tu..kol 4 dyrg pon bertolak balik klate..bye2 im gonna mish yuolls!!^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...