Wednesday, June 22, 2011

blogku menangis lagi

salam..da nanges??ilex luu,,aku lom nk nanges ag ni..dh lame xupdate blog gempak aku ni,,(hehhh gempak la sgt)xsempat la,,al maklum la elaun da masuk..paham2 la yer..haha..mknenye aku bkn busy bb study tp $$$...hahaha

1stly aku nk citer sal bola,piala FA ari tu..citer dh basi?huhhh suke ati aku la weyh,,ni blog aku okeyh!hua3..hmmmmmmmmmmm memang frust la wa ckap lu..sape yg tgk game tu msti paham perasaan aku ni..sob3 :'( klate ku lbh berhak dpt piala tu..but sokay la dh xdew rezeki klate kali ni..xpew2 walau ape yg berlaku klate ttp juara di ati suci aku ni..kih3

belum pun berkuping luka ati aku ni bb klate kalah ari tu,,2 ari berikut nye kuar plak result MUET aku..waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa frust giler arrggghhhhhh...juz got band3..xlepas la nk smbg degree law t..sokay yayank,,try ur best 4 next MUET..next MUET??yupe! aku ambik MUET ag skali..n aku arap ni kali terakhir aku ambik MUET,,no more MUET after dis ok..klu ekot kan mmg aku mls nk ambik dh,,tp parents galakkan utk try ag..mane taw adew rezeki kali ni..

ni cter plg latest dari aku..aku sakit..skg pon aku tgh mam ubat,,dh la kene hisap..seb baek xpahit sgt...huuuu xnak sakit..tp doktor lom mgesahkan aku sakit pew,,..td aku g cek sbb da ade simtop2 sakit tu..doktor ckp insyaALLAH xdew pape..arap sgt xdew pape...AMIN..korang doa2 kan aku jgak ok^_^sbb aku nk hepi,,dh letih nanges.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...