Friday, November 16, 2012

dOra~dORa saye :D

Salam .. entry kali ni khas untuk lagu feveret aku, lagu dora~dora .. dora~dora?? Dora~dora atau lebih dikenali sebagai ‘tentang rasa- nyanyian Astrid’.. hm  kenapa dora~dora?? Sebab part lirik yang aku suke tu berbunyi “dora- dora”.. hehe.. jom dengarkan ..


                                               



Aku tersesat menuju hatimu
Beri aku jalan yang indah
Izinkanku lepas penatku
Tuk sejenak lelap di bahumu

Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya

Tentang cinta yang datang perlahan
Membuatku takut kehilangan
Kau titipkan cahaya terang
Tak padam di dora dora dan masa

Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Dapatkah selamanya kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya

Huh layan habis kan lagu ni.. sumpah tak boring pun dengar lagu ni ulang2 kali.. suara dia penuh dengan rase rendah diri .. Pastu kan tetibe je menjiwai lagu ni.. Koya!! huhe..aku pun turut berharap hubungan ni berakhir dengan sumtin baik.. insyaALLAH ..hubungan dengan sape?? dengan sume org yg aku sayang ler..Sape2 jela yang terase..ahaxx B)

then kalau karaoke ni adalah lagu yang 1st aku akan cari.. pastu nyanyi banyak kali sampai lebam..haha siap pakej video clip sekali tu.. :D


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...