Friday, October 7, 2011

aku bukan penganggur

salam sume..aku skg kat tempat keje..giler x update blog kat tempat keje??huheee..spt yg korang taw,mse cuti lps SPM ak jd babysitter, n mase cuti sem lepas keje jd pembantu jualan n abiz asasi ni aku keje gak utk mengisi keboringan yg amat sgt bile duk kat umah..

babysitter plus ngan pembantu jualan = keje aku skg..dua2 aku kerjakan..hehe..aku keje ngan family member aku..keje ni ok la xpenat sgt..aku ngan member aku ni pon dah mcm adek badek ..nk jaga budak ni pon xsusah sgt, cume dy susah nk makan then kene la pujuk2 baru makan..even ari ni ari jumaat aku datang jugak teman dy kat umah..aku suke kawan ngan dy..heee cam budak2 x?heee

ok la,malas nk taep byk..aku cau lu..daaaaa ^_^


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...